Τετάρτη, 30 Ιανουαρίου 2013

Κάνουμε γυμναστική όταν είμαστε άρρωστοι ...;





Θα πρέπει να ασκείστε όταν είστε άρρωστοι;

Η άσκηση μπορεί ακόμη και να σας κάνει να αισθανθείτε καλύτερα με την προσωρινή ανακούφιση της ρινικής συμφόρησης.

Ως γενικός κανόνας για την άσκηση και την αρρώστια ισχύει:

Συνεχίστε το πρόγραμμα άσκησης σας εάν τα σημεία και τα συμπτώματα που εμφανίζετε είναι “πάνω από τον λαιμό” – όπως ρινική συμφόρηση, ρινική καταρροή, φτέρνισμα ή πονόλαιμο. Όμως να είστε ανά πάσα στιγμή σε θέση να μειώσετε την ένταση της άσκησης εάν χρειαστεί.

Αναβάλετε το πρόγραμμα άσκησης εάν τα συμπτώματα που έχετε είναι “κάτω από το λαιμό” – όπως "συμφόρηση" / "βράσιμο" στο στήθος, έντονο βήχα, στομαχικές ή άλλες γαστρεντερικές διαταραχές. Επίσης δεν ασκείστε όταν έχετε πυρετό, νιώθετε κόπωση ή έχετε διάσπαρτους μυϊκούς ή οστικούς πόνους.

Εάν επιλέξετε να κάνετε γυμναστική ενώ είστε άρρωστοι, να ακούτε και να αισθάνεστε το σώμα σας.

Εάν τα συμπτώματα σας επιδεινωθούν με τη σωματική δραστηριότητα σταματήστε και ξεκουραστείτε. Συνεχίστε το πρόγραμμά σας σταδιακά όταν αισθάνεστε καλύτερα.

Καλό όμως είναι να γνωρίζετε ότι σε περίπτωση εμπύρετης ίωσης οποιαδήποτε σωματική καταπόνηση μπορεί να επιβαρύνει το καρδιαγγειακό σύστημα με συχνές σχετικά επιπλοκές όπως είναι η μυοπερικαρδίτιδα η οποία αν δεν διαγνωσθεί και αντιμετωπισθεί έγκαιρα οδηγεί σε δύσκολες καταστάσεις. 

Πηγές: msn.com (Ε. Κώνστας)