Τετάρτη, 9 Νοεμβρίου 2011

Πως βελτιώνει ... η γιόγκα .... τους πλαδαρούς μύες ...;!


Δρ Δημήτρης Ψυρρόπουλος

Η εμφάνιση των χεριών είναι για πολλές γυναίκες μια προβληματική περιοχή. Με την πάροδο των ετών τα μπράτσα χαλαρώνουν και πολλές γυναίκες αναγκάζονται να φορούν ρούχα που καλύπτουν την συγκεκριμένη περιοχή, για να μη φαίνεται το αντιαισθητικό αυτό πρόβλημα (χαλάρωση άνω άκρων).

Πολλές γυναίκες αναγκάζονται να απευθυνθούν σε ειδικούς φυσικής αγωγής και υποβάλλονται σε πολύωρα προγράμματα άσκησης για να προλάβουν το πρόβλημα χαλάρωσης των μπράτσων. Τις περισσότερες φόρες όμως παρατούν το πρόγραμμα στην μέση, γιατί δεν μπορούν να ανταποκριθούν λόγο κούρασης και καθημερινών υποχρεώσεων.

Παρακάτω σας παραθέτουμε 5 εύκολες κινήσεις γιόγκα, που εάν τις εφαρμόσετε σε καθημερινή βάση (5 φορές την ημέρα), μπορείτε να προλάβετε το πρόβλημα χαλάρωσης των άνω άκρων, ανέξοδα και μάλιστα στο χώρο σας.

Οι 5 προτεινόμενες κινήσεις που θα πρέπει να κάνετε καθημερινά είναι:









1.  Ξαπλώστε στο πάτωμα με το στομάχι σας να στηρίζεται στους βραχίονες των χεριών σας. Κρατήστε το κεφάλι σας όρθιο σε ευθεία γραμμή με τους βραχίονες. Τα πόδια σας πρέπει να αγγίζουν το ένα το άλλο.









2.  Από αυτή τη θέση ανεβείτε στα δάχτυλα των ποδιών σας.  Το σώμα σας θα πρέπει να είναι σχεδόν παράλληλο με το πάτωμα.  Τα χέρια σας πρέπει να στηρίζονται στους βραχίονες. Το κεφάλι σας πρέπει να παραμένει όρθιο και σταθερό.









3.  Ανεβείτε στις μύτες των ποδιών με τους βραχίονες να ακουμπούν στο πάτωμα. Οι γλουτοί σας σε σχέση με το υπόλοιπο σώμα σας θα πρέπει να σχηματίσουν περίπου ορθή γωνιά.









4.  Τώρα ισιώστε τα χέρια σας στους αγκώνες και προσπαθήστε να κρατήσετε την πλάτη σας σε ευθεία γραμμή.  Για να γίνει σωστά η άσκηση θα πρέπει να στηρίζεστε μόνο στα χέρια και στα πόδια.









5.  Το τελευταίο και πιο δύσκολο κομμάτι της άσκησης είναι να μειώσετε σταδιακά τα ισχία σας και ταυτόχρονα να πιέστε το κεφάλι σας προς τα πίσω μέχρι να σχηματίσετε ένα μισοφέγγαρο, χρησιμοποιώντας τα χέρια σας ως βασική υποστήριξη.

Επαναλαμβάνετε το πρόγραμμα καθημερινά ως 5 φορές την ημέρα.

Πηγές: ygeiaonline.gr