Τετάρτη, 2 Νοεμβρίου 2011

Ιδέες για μια ισορροπημένη διατροφή!


Δρ Δημήτρης Ψυρρόπουλος

Πως διορθώνονται οι μικρές ή μεγάλες διατροφικές μας ατασθαλίες; Αν είσαι από τους άτυχους που μαζί με την αυξημένη χαλαρή γενικά διάθεση αυξάνεται το βάρος σου, δεν έχεις τίποτα άλλο να κάνεις παρά να ακολουθήσεις τα παρακάτω διατροφικά tips για να μπεις και πάλι στον σωστό «διατροφικό» δρόμο…!

•Οτιδήποτε και αν κάνεις, να θυμάσαι ότι το βασικότερο όλων είναι η κατανάλωση άφθονου νερού! Μάλιστα το ιδανικό θα ήταν να έπινες τουλάχιστον οχτώ ποτήρια νερό ημερησίως!
•Καθημερινά να καταναλώνεις 5 μερίδες φρούτα και λαχανικά.
•Να κόβεις την πείνα σου με κάποια σνακ χαμηλών λιπαρών και θερμίδων, όπως οι μπάρες δημητριακών.
•Καθημερινά να καταναλώνεις 2 μερίδες γαλακτομικών με χαμηλά λιπαρά, όπως ένα γιαούρτι με 2 % λιπαρά.
•Σωστή διατροφή σημαίνει σωστός καταμερισμός γευμάτων! Έτσι, η βάση της διατροφικής σου καθημερινότητας θα πρέπει να στηρίζεται σε 3 κυρίως γεύματα και 3 σνακ.
•Πάντα να συνδυάζεις το φαγητό σου με άφθονη σαλάτα. Καλό θα ήταν μάλιστα να ξεκινάς πρώτα απο την κατανάλωση της σαλάτας, έτσι ώστε να χορτάσεις πιο εύκολα.
•Να μην παραλείπεις ποτέ τα γεύματα σου! Αν μένεις νηστικός για αρκετή ώρα, ο οργανισμός κάνει λιγότερες καύσεις και εσύ καταλήγεις να μην φτάνεις ποτέ στον κορεσμό!
•Να ξεκινάς την μέρα σου πάντα με ένα καλό και χορταστικό πρωινό. Μια από τις καλύτερες λύσεις είναι δημητριακά ολικής αλέσεως με γεύση της αρεσκείας σου και γάλα χαμηλών λιπαρών ή γιαούρτι.
•Αν σου έρθει όρεξη για γλυκό μπορείς να φας ένα γιαούρτι με χαμηλά λιπαρά και λίγο μέλι, ένα ρυζόγαλο, ένα ζελέ φρούτων ή ένα μικρό παγωτό με 0 % ζάχαρη και λιπαρά.
•Το εβδομαδιαίο μενού πρέπει να αποτελείται από 2 μερίδες ψάρι, 1 μερίδα κοτόπουλο, 2-3 μερίδες όσπρια, 1 μερίδα ζυμαρικά ολικής αλέσεως και κόκκινο κρέας κατά προτίμηση μια φορά στις 12 μέρες.
•Αν είσαι έξω για φαγητό επίλεξε ένα φιλέτο κοτόπουλο ή κρέας με σαλάτα, η μια σαλάτα με κοτόπουλο! Καλό θα ήταν να αποφύγεις τις σος !
•Αν θέλεις να πιεις ένα αλκοολούχο ποτό, διάλεξε ένα ποτήρι λευκό κρασί, μια μπύρα ή ένα Gordon’s.
•Μην ξεχνάς να αθλείσαι! Βασική προϋπόθεση τόσο για να αδυνατίσεις πιο εύκολα, όσο και για να διατηρήσεις το ιδανικό βάρος!

Πηγές: pesmoupws.gr